Yhteistyökumppanit

Logo, jossa piirretty juokseva koira.
Riemukauppa.

Yhdistys on solminut yhteistyökuvion Riemukaupan kanssa. Riemun nettikaupasta löydät monipuolisen valikoiman tuotteita kissoille ja koirille. Koiranilmoille ja kotisohvalle - kaikkea lemmikkisi riemuksi!

Yhdistyksen jäsenille löytyy erilaisia jäsentarjouksia, jotka jaamme yhdistyksemme jäsenien Facebook-ryhmään.

Tutustu Riemukaupan tarjontaan laajemmin:  Riemukauppa

Logo, jossa lukee Helsitar.
Helsitar.

Yhdistyksen jäsenet saavat tilata yhdistyksen logolla varustettuja treenituotteita Helsitaresta alennettuun hintaan -10 %.  Tilaus tehdään myyntivastaavan kautta. Etu on vain yhdistyksen jäsenille.

Kun haluat tilata Helsitaren tuotteita yhdistyksen logolla ja alennetulla hinnalla, ota yhteyttä myyntivastaajaan ja saat loput ohjeet kuinka toimia. Kimppatilauksista tiedotetaan tuotemyynti sivulla.

Helsitaren verkkosivut

Suomen Tsekinpaimenkoirat ry:n rotujärjestö.
Suomen Kennelliitto.