Vuoden tsekinpaimenkoira

Yhdistyksessä palkitaan vuoden harrastus-, toko-, agility-, rally-toko-, nosework-, näyttely-, pelastus- ja mejä-koira. Kustakin lajista eniten pisteitä saanut koirakko palkitaan vuosikokouksessa.

Yhdistys muistaa VIRTA-tarkastetut, HYPO, Kuntoutus, Koulu ym. vastaavat koirakot erikseen.

Muusta toiminnasta ansioitunutta tsekinpaimenkoirakoirakkoa muistetaan Äksyn Muistopatsas -palkinnolla. Koko kuluvan vuoden ajan ehdotuksia palkinnon saajaksi voit laittaa hallitukselle: chodskypesfi (at) gmail.com.

Säännöt ovat voimassa 1.1.2023 alkaen. Sääntöjä uudistetaan tarvittaessa niin, että uudistukset tulevat tietoon viimeistään voimaantulovuotta edeltävän joulukuun loppuun mennessä.

Osallistu Vuoden koira -kisaan

Vuoden koira -kisaan osallistuvan koiran omistajan täytyy olla Suomen Tsekinpaimenkoirat ry:n jäsen. Kilpailuaika kaikissa osioissa on kalenterivuosi.

Ilmoita koirasi tiedot ja pisteet 6.1.2024 mennessä Forms-lomakkeella.

Lue ensin säännöt tarkasti, laske pisteesi ja kirjaa ne lomakkeelle.

Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä palkintovastaavaan: chp.palkinnot@gmail.com.